
Jau
15647
Aptarnautų automobilių
Poliravimas – ne šiaip blizgesys, o tikra automobilio paviršiaus atgaiva
Automobilio poliravimas – tai procesas, kurio metu profesionaliai šalinami lako (dažų) sluoksnio defektai bei atkuriamas gilus ir ryškus blizgesys.
Poliravimo metu naudojame specialias emulsijas, kurių sudėtyje yra abrazyvinių dalelių. Jos švelniai pašalina viršutinį lako sluoksnį, kol defektas tampa nebematomu. Kiekvienas paviršius yra vertinamas individualiai – priklausomai nuo defektų tipo, gylio ir lako savybių.
Tarp dažniausių pažeidimų:
-
Smulkūs įbrėžimai nuo netinkamo plovimo ar eksploatacijos
-
Gilūs įrėžimai nuo šakų, kontaktų su krūmais ar svetimais objektais
-
Pavojingi cheminiai pažeidimai – paukščių išmatos, medžių sakai, vabzdžių likučiai
Svarbu: kai kurie cheminiai defektai, jei laiku nenuvalomi, pažeidžia lako struktūrą taip giliai, kad net poliravimas negali jų visiškai pašalinti.
Todėl svarbu ne tik paviršius poliruoti – bet ir laiku reaguoti patekus nešvarumams.
Kadangi kiekvienas automobilis – skirtingos būklės ir priežiūros istorijos, nėra vieno universalaus poliravimo „recepto“.
Todėl poliravimas visuomet pritaikomas individualiai, atsižvelgiant į lako būklę, defektų tipą ir pageidaujamą rezultatą.
Poliravimo etapai:
1
poliravimas
Šis poliravimo etapas dažniausiai taikomas visiškai naujiems, dar neeksploatuotiems automobiliams, kai reikia pašalinti labai smulkius paviršiaus defektus – atsiradusius transportavimo metu, nuimant gamyklinius lipdukus ar dėl pirmųjų plovimų.
Vieno etapo poliravimas padeda pasiekti maksimalų blizgesį ir parodinę išvaizdą, kuri paryškina dažų gyvumą ir atspindį.
Jis taip pat gali būti taikomas ir eksploatuotiems automobiliams, jei jų būklė pakankamai gera. Tokiu atveju pašalinami smulkūs, paviršiniai įbrėžimai, atkuriamas begalo stiprus blizgesys. Gilesni defektai lieka matomi – jų šalinimui reikalingi kelių etapų sprendimai.
Atliekamas naudojant vidutinio kietumo poliravimo kempinę ir ekscentrinį poliravimo įrankį, kuris leidžia saugiai ir tolygiai apdoroti paviršių.
Darbo trukmė: 4-8 val.
2
poliravimas
Dviejų etapų poliravimas taikomas jau eksploatuotiems automobiliams, kai norima pašalinti didžiąją dalį įbrėžimų, oksidacijos, matinių plotų ar kitų paviršiaus defektų.
Atsižvelgiant į automobilio dažų būklę, šis metodas leidžia pasiekti aukštą korekcijos lygį, sugrąžinti paviršiui blizgesį ir gylį. Po procedūros dažnai išnyksta dauguma vizualinių pažeidimų, nors labai gilūs pavieniai įbrėžimai gali likti matomi.
Darbo eiga susideda iš dviejų žingsnių:
-
Pirminė korekcija – naudojant avikailio arba mikrofibros poliravimo padą su ekscentriniu įrankiu
-
Baigiamasis – su vidutinio kietumo ar minkštu poroloniniu padu, siekiant maksimalaus blizgesio
Tai vienas populiariausių poliravimo pasirinkimų, balansuojantis tarp efektyvumo ir saugumo dažų sluoksniui.
Darbo trukmė: 12-14 val.
Pilna
lako korekcija
Ši procedūra taikoma eksploatuotiems automobiliams, turintiems sudėtingų lako defektų – kai siekiamas aukščiausias korekcijos rezultatas.
Dirbama individualiai, atsižvelgiant į tokius pažeidimus kaip:
• paukščių išmatos, vabzdžių palikti defektai
• dažymo brokai
• oksidacija ar netolygus paviršius
Kai kuriais atvejais taikomas net dalinis lako šveitimas. Tai ilgas ir preciziškas procesas, leidžiantis pašalinti iki 95 % defektų – kiek tai leidžia lako struktūra.
Toks poliravimas dažniausiai atliekamas kai siekiama nepriekaištingos estetikos.
Rezultatas: maksimalus blizgesys ir parodinė išvaizda net reikliausiems klientams.
Darbo trukmė: nuo 24 val ir daugiau.
Dažytų detalių poliravimo procesas yra individualus ir atliekamas tik lako sluoksnyje. Jei pažeidimas pasiekė dažų sluoksnį arba gilesnius paviršius (pvz. akmenukų įdaužos, gilūs įrėžimai), poliravimas jų visiškai nepašalins. Tokiu atveju gali būti reikalingas lokalus dažymas ar kiti sprendimai.












